miercuri, 10 septembrie 2014

Kitul meu de calatorie

Buna fetelor!

Asa cum v-am promis mai devreme astazi dam startul la o noua postare pe blog. 

Poate ca pentru multi dintre voi vacanta abia incepe, sau de ce nu este pe sfarsite. Eu una ma consider foarte norocoasa deoarece ma situez in ambele tabere. Dupa o scurta vacanta la mare, ne-am hotarat sa dam o fuga si pe la munte. Nu stiu inca exact unde, insa un lucru este cert...la mare inaltime!


               


  

   Si ce vacanta ar fii aceea fara nelipsitul Kit de calatorie. :) De obicei, cand plec undeva imi place sa nu duc lipsa de nici un produs cosmetic drag mie, exceptand aici trusele cu peste 20 de culori, ele sigur vor ramane la loc sigur acasa. Obisnuiesc sa imi iau produse cat mai minisize deoarece nu are rost sa iau tot recipientul pentru a folosi doar cativa ml din acesta. 

  Tenul nu il vreau foarte incarcat deoarece fie stau toata ziua in apa, in cazul in care sunt la mare, fie fac fel de fel de drumetii prin padure, la munte. Inainte foloseam un fond de ten cu acoperire mica, insa de cand a aparut nebunia cu BB-cream-urile si CC-cream-urile nu ma mai pot desparti de ele. Pentru un machiaj obisnuit, de zi cel mai indicat este un BB-cream. Pe langa faptul ca uniformizeaza nuanta tenului, o si hidrateaza corespunzator. Am incercat un astfel de produs de la mai multe branduri, insa cel de la NIVEA mi se pare cel mai avantajos deoarece uniformizeaza, lumineaza, acopera, hidrateaza si protejeaza pielea impotriva razelor uv.Nu contine parabeni si parfum, asa ca tenul nostru nu va avea de suferit.
                                       


  Seara lucrurile se mai diversifica. Atunci cand iesim sa mancam, pe langa BB cream, mai folosesc o pudra compacta, un blush, un iluminator, un bronzer si nelipsitul anticearcan. 
    
    
    
   
    
   





Ochii nu imi place sa ii incarc foarte mult. Prefer nuantele de fard neutre in calatorii. Aici mai pot adauga un rimel pentru alungire si un eyeliner sau un creion negru.





Buzele din punctul meu de vedere necesita doar hidratare, asa ca, tot la produsele Nivea m-am inclinat. Pe langa balsam mai aplic un luciu sau un ruj cat mai nude deoarece am buzele mari si daca folosesc o culoare mai indrazneata am senzatia ca arat ciudat :)


La capitolul curatare nu am ales un lapte demachiant, ci apa micelara de la Nivea, dupa care aplic o crema hidratanta.


La categoria corp am mai multe produse preferare. In primul rand Laptele de corp, apoi gelul de dus, samponul, deodorantul, sapunul.

Cam aceste produse imi sunt destinate mie, iar, mai jos atasez o poza cu produsele ce i le-am pregatit prietenului meu.

Cam asta e tot. Voi ce produse luati cu voi in vacanta?














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu